HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

9 Ağustos 2015 Pazar

SİVAS KETESİ TARİFİ

Selamunaleykum,
istemeden sizleri uzun sure habersiz bırakıyorum farkındayım ,
aslında sizzler için çok güzel tarifler denedim , çok güzel resimler çektim ayrıntılı görsellerle güzel sunumlar hazırladım , fakat eşim istemeden görüntülrin bir çoğunu sildirmiş ve bu yüzden ayrıntılı fotolar yayınlayamayacağım:(





SİVAS KETESİ'ni bundan 4-5 yıl kadar once lojmanda oturuken SİVASLI olan  karşı komşum yapıp verdiğinde yemiştim ve tadını çok beğenmiştim .
Bu sene ramazan ayında bana ne oldu bilemiyorum, canım sürekli değişik tatlar istedi ve ben hep değişik tarifler denedim,
aslında ev halkı için çok iyi oldu bu iş , fakat benim için biraz yorucu oldu;)
lezzetli yemekleri yiyince de  bütün yorgunluklar geçip gidiyor tabii...





SİVAS KETESİ bizim evde pek sevildi sanırım bundan sonra sıkça yapılacak tarifler arasında kendisi...




 

Hiç yorum yok: