HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

23 Haziran 2011 Perşembe

BUGÜN NE YEMEK YAPSAM DİYENLERE


MALZEMELR:KÖFTESİ İÇİN
300 gr tavuk kıyma
10 gr kuyruk yağı kıyması
1 adet kuru soğan
3 diş sarımsak
birkaç dal maydanoz
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 tutam kuru kekik
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı tuz
YOĞURTLAMASI İÇİN MALZEMELER:
2 adet közlenmiş büyük boy patlıcan
1 diş sarımsak
1 kase suyu süzülmüş yoğurt
tuz
HAZIRLANIŞI:
közlenmiş patlıcanlar robottan geöirilerek ezilir ve diğer tüm malzeme karıştırılır.
servis tabağına yayılır.
köftesi için ise soğan sarımsak ve maydanoz ince ince kıyılır ve tavuk kıyması , kuyruk yağı,tüm baharatlarla birlikte kıydığımız soğan, sarımsak,maydanozlarıda içine koyup güzelce yoğrulur..köfte şekli verilerek az yağlı teflon tavada ters düz çevrilerek kızartılır. servis tabağındaki patlıcan yoğurtlamasının üzerine dizilir. kızarmış acı biberler ile süslenir(yerken yemeğe ve damaklara renk katara acı biber)
AFİYET OLSUN

3 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Tam iftar sofralarına yakışacak bir lezzet olmuş.Ellerine sağlık..
uzun zamandır tavuk kıyması kullanmıyorum..hatırlattığın i.in teşekkürler

hayırlı ramazanlar

Unknown dedi ki...

uzun zamandır blogumla ilgilenemiyordum dolayısıyla yorum da alamıyordum . yorum gönderdiin için çok teşekkürler bir bloğum olduğunu hatırladım hayırlı ramazanlar arkadaşım.

yemek tarifleri dedi ki...

bilmem karar veremedim napsak