HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

30 Mart 2013 Cumartesi

ANTAKYA USULÜ ZAHTER(KEKİK) SALATASI

MALZEMELER:
50 gr taze kekik
1 adet domates
2 dal yeşil soğan
bir kaç dal maydanoz
tuz
3 yemek kaşığı nar ekşisi
3 yemek kaşığı hakiki zeytinyağı
1 tatlı kaşığı pul biber
HAZIRLANIŞI:
kekikler güzelce yıkanıp suyu süzüldükten sonra ince ince doğranır,soğan ve maydanozlarda yine ince ince doğranır.
üzerine minik minik doğranmış domatesler eklenir ,
zeytinyağı,nar ekşisi,tuz ve pul biber de ilave edilerek parmak uçlarıyla hafif ovuşturarak karıştırılır.
salatamız servise hazır.
AFİYET OLSUN:)
(zahter salatası tamda bu mevsimde Antakya halkının kahvaltı sofralarında asla olmazsa olmazlarındandır.)

6 yorum:

gelinsepeti dedi ki...

eline sağlık yine çok güzel.demek tanışıyoruz çok sevindim seninle yüz yüze görüştükmü peki seni hhatırlayamadım.ama çok merak ediyorum seni.

Ferkay dedi ki...

Çok severim kekiği off mis gibi kokuyordur salatan canım benim, ellerine sağlık..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Bende kekiği hemen hemen her yemeğim de kullanırım taze kekik ile salataya da doyum olmaz herhalde ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Kekiğin kokusunu aldım taa burdan ellerine sağlık sevgiler:)

Unknown dedi ki...

teşekkür edrim arkadaşlar

pınar doğan dedi ki...

ahh biz burda zahter bulamıyoruz taze taze ne severim. ellerine sağlık