HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

31 Mart 2012 Cumartesi

TAVADA PASTIRMALI PİZZA VE SINAV İÇİN DUA:)


yarın sınavım var
RABB'IM sınava girecek olan tüm öğrencilere yardım etsin ve başarılar nasib eylesin inşallah.
gecikmiş bir üniversite eğitimi için kolları sıvadım
bakalım ALLAH ne gösterecek?
inşallah herkesin hakkında hayırlı olan gerçekleşir.
gelelim şimdi pizzamıza:
daha önceden yaptığım börek hamurundan artmıştı biraz,(yaklaşık250 gr kadar)
bende o hamuru buzluğa kaldırmıştım.
hep görüyordum blog arkadaşlarımdan tavada pizza tarifleri fakat ben bu hamuru değerlendirmek istedim
HAMURUMUZDA
un ,tuz,su ve maya var sadece
ÜZERİ İÇİN
1 tatlı kaşığı domates soslu biber salçası
3 yemek kaşığı domates sos
biraz pastırma
yeşil biber
ve
ister kaşar peyniri ister örgü peynir
( ben örgü peynir kullandım çok yakıştı)
bir yemek kaşığı tereyağı
HAZIRLANIŞI
yapışmaz tavaya biraz tereyağı sürüyoruz ve hamurumuzu elimizle yayıyoruz.
üzerinede önce biber salçası ve domates sosunu sürüyoruz
daha sonra pastırma ,yeşil biber,peynir ve bir yemek kaşığı katı haldeki tereyağını
minik minik üzerine diziyoruz.
Tavanın üzerine bir kapak kapatıp küçük ocakta kısık ateşte altı nar gibi kızarana kadar
pişiriyoruz.
dilimleyip servise hazır.
BEN FIRINDA YAPTIĞIMIZ PİZZALARDAN DAHA ÇOK BEĞENDİM
ÜZERİNDEKİ MALZEMELER KURUMADAN PİŞTİ
VE DAHA LEZZETLİ OLDU:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine saglık.Fırında pişerken üstü kuruyabiliyor böyle daha yumuşak ve lezzetli oluyor afıyet olsun.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

herşey gönlünce olsun canım...
sınav için bir tavsiyem var.....
1 pirince 184 defa (ya mukaddim) de sınava girerken yut....
Allahın izni ile geçersin...
pizzan harika olmuş:)))