HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

2 Ağustos 2012 Perşembe

UZUUUUUUN ZAMAN OLDU :((

EVET UZUN ZAMAN OLDU YAZMAYALI BİRŞEYLER PAYLAŞMAYALI BİLİYORUM AMA ,
NELER YAŞADIM BİR BİLSENİZ
öncelikle kızımın hastalıklarıyla uğraştım,
sonra memlekete gidip 5 hafta kaldım geldim
ve ev taşıma telaşı sardı beni
her gün ev arama telaşı eşya toplama telaşı derken ,
ramazan girdi mubarek,
şükür RABB'ımıza ki bizi tekrar kavuşturdu bu mubarek aya inşallah sevdiklerimizle beraber nice yıllara sağ çıkmak duasıyla...
derken artık ev bulduk her nekadar gönlümüzce olmasada :(
inşallah hayırlısı olur.
şimdi artık ev temizliği ve taşınmaya geldi sıra , tabi süpriz birşey çıkmazsa ...
bu arada bilgisayarımda sorun var resim yükleyemiyoırum o yüzden bu postumda tarif yok .
ama inşallah en kısa zamanda çok güzel tariflerle karşınızda olmak istiyorum.


NOT: eşim kpss sınavına girdi dua bekliyorum tüm dostlardan inşallah kazanırda burda kalmak zorunda kalmayız.2 kez ev taşıma pahasınada olsa...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun, ınşallah kızın daha ıyıdır.Ev taşımak çok zor ış,ramazan gününde Allah inşallah sana en hayırlı evı nasip etsın.Eşin içinde inşallah sınav sizlerin istediği gibi olur.En kısa zamanda işlerinin bitip, resımli tariflerini görmek kısmet olsun inşallah.

Sonu garanti tarifler dedi ki...

geçmiş olsun canım.Allah yardımcınız olsun..sevgiler..

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun KİŞİSEL BLOGGUM