HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

28 Mart 2013 Perşembe

ZEYTİNYAĞLI KURU LİBİYE(KURU BÖRÜLCE)


MALZEMELER:
1 kase kuru libiye(börülce)
1 kase conserve domates
yada 4 adet domates
1 çay bardağı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 adet soğan
3-4 diş sarımsak
1 adet yeşil biber
tuz
HAZIRLANIŞI:
libiyeleri haşlıyoruz, digger yandan soğan , sarımsak ve biberler doğranır tencereye alınır, zeytinyağı eklenerek şöyle bir yağda sotelenir. daha sonar domatesler ve biber salçası eklenir karıştırılır . sos kıvamına gelinceye kadar pişirilir. haşlanmış libiyeler üzerine eklenir ve 1 su bardağı su ilave edilir.
tuzunuda koyduktan sonra  kapağını kapatıp suyunu çekmesi beklenir.suyunu çektiğinde yeeğimiz hazır , dilerseniz barbunya yemeği gibi üzerine limon sıkıpta tüketebilirsiniz.
AFİYET OLSUN
 

5 yorum:

gelinsepeti dedi ki...

evet canım eskiden taylandı şimdi bayrakdar.tanşıyormuyuz yoksa?

Unknown dedi ki...

Börülcenin kurusunu da tazesini de çok severim çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.Ben hep salatasını yapıyorum yemeğini denemedim ama tarifinizi denicem sevgiler:))

Ferkay dedi ki...

Ne çok severim kuru börülce yemeğini canım benim ellerine sağlık..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ay canım benim gerçekten en sevdiğim bazıları sevmez ben bayılırım:)))

yildiz dedi ki...

Cok severimmm,ellerine saglik canim.
Güzel bir haftasonunu ailenle beraber gecirmeni diliyorum