HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

20 Nisan 2013 Cumartesi

ÇİLEK SOSLU SÜTLÜ İRMİK TATLISI

MALZEMELER:
500 gr süt
5 yemek kaşığı dolusu irmik
5 yemek kaşığı dolusu şeker
1 paket vanilya
SOSU İÇİN:
1 kase çilek
3 yemek kaşığı şeker
HAZIRLANIŞI:
süt, şeker,irmik ve vanilyayı bir tencere içerine alıp kısık ateşte karıştırarak pişriyoruz.
muhallebi kıvamına gelip göz göz olmaya başladığında küçük kaselere döküyoruz.
üzeri için çilekleri robottan geçirdikten sonra küçük bir tencere içerisine alıyoruz eğer çilekler tatlıysa şeker eklemeye gerek yok benim aldığım çilekler biraz tatsızdı o yüzden ben 3 yemek kaşığı şeker ekledim ve kaynayana kadar karıştırarark pişirdim.
pişirdiğim sosu sütlü irmik tatlısının üzerine döküp hindistan cevizi ile süsledim.
AFİYET OLSUN:)
RABB'İM VERDİĞİN NİMETLER İÇİN SANA SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sütlü tatlıların içlerinde en sevdiğim diyebilirim ellerine sağlık çilek sosu da çok yakışmıştır sevgiler...