HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

12 Nisan 2015 Pazar

ZEYTİNYAĞLI TAZE BAKLA TARİFİ

 Uzuuuuun bir kış mevsiminin ardından bahara kavuşuyoruz hamdolsun.
RABB'İM kışta yaşayan tüm müminlerin kışını bahara çevirsin AMİN.,
Bahar mevsiminin gelmesiyle beraber artık bloglar nefis sebze yemekleri tarifleri ile dolup taşar:)
Sebze yemeklerini çok seviyorum , benim gibi sebze sevenler bu güzel taze bakla tarifi sizin için olsun.
MALZEMELER:
yarım kg taze bakla
1 adet kuru soğan
3 diş sarımsak
yarım fincan zeytinyağı
1 çay kaşığı tuz
yarım çay kaşığı pul biber
HAZIRLANIŞI:
Baklaları yıkayıp küp küp doğradım , doğradığım baklaları tencereye koyup üzerine zeytinyağını ve doğradığım soğan ve sarımsağı ekleyip once güçlü ateşte suyunu salınca kısık ateşte pişmeye bıraktım, arada sırada tencede kaşık vurmadan hoplatarak karıştırm ve pişip pişmediğini bir çatal yardımıyla control ettim , baklalar yumuşamışsa pişmiş demektir.
üzerine bol yoğurtla servise hazır afiyet olsun:)


Hiç yorum yok: