HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

15 Haziran 2016 Çarşamba

BAHARATLI KÖFTE

SELAMUNALEYKÜM can dostlar;
Yazacak o kadar çok şey birikti ki nerden başlasam anlatmaya bilemiyorum ..
aslında olayları yaşarken takır takır anlatırım gibi geliyor ancak birikince hangisini anlatsam diye düşünüyorum:)
en güzel olanından haber vereyim size ; okulumun 1 yılı daha başarı ile geride kaldı hamdolsun:)
ALLAH nasip ederse seneye bu zamanlar mezun oluyorum inşallah ancak bunun için önümüzdeki eğitim dönemini çok yoğun geçirmem lazım:(
bir yandan okulun dersleri diğer yandan alınması gereken belgeler, kurslar derken oldukça hareketli bir yıl olacak gibi görünüyor.
bu yüzden sizlere bu yaz dönemini fırsat bilip sık sık tarif paylaşmak istiyorum.
Okul , ev , çocuk derken yeni tarifler de denemeye devam ediyorum elbette ,
sizler için çok güzel tarifler denedim bunları sırasıyla paylaşmaya başlayalım:)
 
 
hepimizin bildiği köfte patates aslında çok bir değişiklik yok sanırım ,ancak içine kattığım baharatlar belki biraz farklı gelebilir.
MALZEMELER:
yarım kg yağsız kıyma
100 gr kuyruk yağı
1 adet kuru soğan
2-3 diş sarımsak
yarım demet maydanoz
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı kekik(zahter)
1 tatlı kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı tuz
2 yemek kaşığı irmik
HAZIRLANIŞI:
soğan sarımsak ve maydanozları robotta çekip kıymanın üzerine alırız ve üzerine diğer tüm  malzemeleri ekleyip yoğururuz.
hazırladığımız köfte harcını 1 gece buzdolabında bekletirsek daha lezzetli oluyor.
elimizle istediğimiz şekli verip az yağlı yapışmaz tavada kızartıp servis yapabiliriz.
 
 

Hiç yorum yok: