HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

21 Mart 2012 Çarşamba

HASRET( ANTAKYA KAHVALTISI)


HENÜZ yeni evliydim
gurbete çıktığım ilk aylar
canım çok sıkılırdı.
internette gezerken blog camiasıyla tanışmıştım
bende blog kurmaya karar verdim ve blogcu ile başladım bu işe,
zaman zaman hatalarım oldu ama,
çok şükürki RABBım bu günlere getirdi.
evliliğimin ilk günlerinde elime geçirebildiğim kadarıyla
bir antakya kahvaltısı yayınlamak istemiştim:)
işte bu kahvaltı o kahvaltıdır.
beni o zamandan tanıyanlar bilir
yeni yayın yapabilmek için arşivime bakıyordumki
bu foto gözüme çarptı,
dedim ben bunu tekrar yeni bloğumda yayınlayayım.
kısmet olursa inşallah sizler mükellef bir antakya kahvaltısı hazırlayıp yayınlamayı düşünüyorum:)
şimdi bu masada neler var isterseniz sırası ile sayayım.
1. yeşil zeytin
2. carra peyniri
3. domates kurusu ( kuru biber ile çekilmiş)
4. turunç reçeli
5. elma reçeli
6.sünme peynir
7. ayva reçeli
8. sürk( küflü çökelek
9. carra çökeleği
10.tereyağı
11. kırık zeytin eşkilemesi
12. siyah zeytin
13. tuzlu yoğurt
ve sahanda pişmiş tabağa alınmış yumurta
BURDA DAHA EKSİK ÇOOOOOK
AMA EKSİKLERİ TAMAMLAYIP YENİ YAYIN YAPACAĞIM İNŞALLAH.
YETERKİ SİZ BENİ TAKİP EDİN.

2 yorum:

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Nefis bir kahvaltı sofrası, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

bu nedir bacımm yaa bi arar insan gel diye:))ellerine sağlıkk