HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

13 Ağustos 2013 Salı

PİKNİKTE EV EKMEĞİ YAPIMI


selamunaleykum dostlarım ;
piknik sezonuna yeniden başlamışken piknikte yaptığımız ekmekleride paylaşmak istedim .
un,tuz,su ve mayadan oluşan kulak memesi kıvamında bir hamur hazırlıyoruz ,hamur mayalandıktan sonra elimizle incelterek ekmek formu verip sac üzerinde iki taraflı pişiririz.ben kepekli un kullandım harika oldu tavsiye ederim.
bu gece ANTAKYA'YA yolculuk var kısmetse hepinizden dua bekliyorum , şimdiden memleket heyecanı sardı inşallah sağ salim yetişiriz.ANTAKYA dönüşünde inşallah taze taze tariflerle buluşmak duası ile ...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

slem Antakyalısınsz sanırım tuzlu yoğurdun yapımını merak ediyorum , fakat iternettebiraz araştırdım çok net bilgi alamadım, bir bilgide yoğurdun tuz konup kaynatıldığı yazıyordu.pek çok tarif veridi ama tuzlu yoğurt tarifi görseli verilmedi .tarifi siz verebilirmisiniz.

zeymurancafe dedi ki...

mıs gıbı tandır kokusu,cok guzel gorunuyor ,ellerıne emeklerıne sağlık

esra yağız dedi ki...

Merhaba hemşerim, ben de Antakya'lıyım :) ellerinize sağlık.