HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

11 Ekim 2014 Cumartesi

NİŞASTALI UN KURABİYESİ

 nişastalı un kurabiyesini uzun zamandır denemek istiyordum fakat kısmet bugüneymiş:)
MALZEMELER:
1 paket yumuşamış margarin
2 yumurta
1.5 su bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı un
aldığı kadar buğday nişastası
HAZIRLANIŞI:
margarin ve şekeri iyice karıştırdıktan sonar yumurtaları katıyoruz ve ardından un ile beraber kabartma tozu ve vanilyayı ekliyoruz . en son nişastayı ekliyoruz azar azar ele yapışmayan bir kıvamda olması gerekiyor.elimizde küçük bezler yapıp yuvarlak şekil veriyoruz.
önceden ısıtılmış fırında 180 derecede kurabiyeler çatlayana kadar pişiriyoruz.
NOT:KIZIMIN ÖZEL İSTEĞİ ÜZERİNE ONUN YAPTIĞI KURABİYELERİDE PAYLAŞIYORUM SİZLERLE ( kızım henüz 6 yaşında ve bugün biraz hasta:( ben onu mutlu etmek için kurabiye yapmak istedim ama o benden daha iştahlıydı :) ''ANNE BENİM YAPTTIKLARIMIDA PAYLAŞIRMISIN''? dedi. kırarmıyım! yorum sizin kimin yaptığı daha güzel acaba?)

Hiç yorum yok: