HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

7 Nisan 2015 Salı

TEFLON TAVADA EL AÇMASI ISPANAKLI BÖREK& KATMER

kızımın isteği üzerine ıspanaklı börek yapmaya karar verdim; hamuru yoğurdum, içini hazırladım bide ne olsun hooooop elektrikler kesildi.
çarşı fırının da pişrtiriz dedik aradık '' fırınımız tadilatta ancak ekmek çıkarabiliyoruz'' dediler.
aksilikler peşpeşe...
kızım ogle yemeğine eve geliyor , ne yapsam ne etsem derken , aklıma hazırladığım börekleri tavada katmer gibi pişirmek geldi .
un,tuz,su ve maya ,ile yoğurduğum hamurumu tepsi içinde yağlı olarak elimle açtıktan sonra önceden hazırladığım , ıspanak,çökelek,soğan ,biber salçası ve zeytinyağı ile yaptığım iç harçtan hamurun her yerine gelecek şekilde serpiştirdim ve rulo yapıp gül böreği şeklinde sardım , aslında tepsiye dizip fırında pişirecektim ,ama elektirikler kesilince tavada pişirdim.gül böreklerimin üzerine elimle bastırarak incelmesini sağladım ve ısınmış yapışmaz tavada arkalı önlü pişirdim .
AFİYET OLSUN:
 

Hiç yorum yok: